Thursday, October 4, 2007

احيانا

احيانا بيكون الواحد مخنوق وعايز يسافر بعيد اوى او بمعنى اصح يهرب من الواقع
بس الحقيقه هو كده مش بيهرب ده هو كده بيضحك على نفسه لان لا مكان للهروب
دايما لما يكون الواحد مخنوق بيكون اكيد فيه حد ممكن يخفف عنه ولو فكرنا فى الشخص ده كويس هنلاقيه

هو اللى بتحبه بجد ده لو فعلا بيحبك



No comments: