احيانا بيكون الواحد مخنوق وعايز يسافر بعيد اوى او بمعنى اصح يهرب من الواقع بس الحقيقه هو كده مش بيهرب ده هو كده بيضحك على نفسه لان لا مكان للهروب دايما لما يكون الواحد مخنوق بيكون اكيد فيه حد ممكن يخفف عنه ولو فكرنا فى الشخص ده كويس هنلاقيه هو اللى بتحبه بجد ده لو فعلا بيحبك
No comments:
Post a Comment