Thursday, October 4, 2007

ساعات

ساعات بقول انى نسيتك وبحب غيرك وساعات اقول سبتنى وشافت غيرى
الاقى قلبى يرجعنى ليكى وعيونى بتحاول بس مش شايفه غيرك
اعمل ايه فى قلبى ماهو اللى حبك ومش قادر يسيبك
زمان اتلاقينا وويا بعض حبينا وحلمنا بالايام مش حاسين بغدرها وايه اللى مخبياه
وحلمنا بكل كلمة نقولها وتحسها قلوبنا ورسمنا من الايام نهر حب نرمى فيه همومنا
وعرفت النهايه بسفرك وغربتك عنى وقولتى مش بايدك طب اعمل ايه ماهو برضه مش بايدى
عنيا بكت عايزاكى تفضلى ودموعك خلتنى انسان تانى مش عايز يعيش
كلى ملكك خليكى ملكى وابعدينا عن الناس ابعدينى وضمينى حسسينى بالامان
لمسه واحده باديكى كانت كل الدنيا ليا بس الدنيا حلفت علينا بالبعاد
بشوف جديد وجديد بس مش قادر انسى نظرتك ليا وخوفك عليا ما انتى كنتى هوايا اللى بعيش عليه
وحدانى مش لاقى طريق ولا ونس غير زكراكى هتفضل دايما فى قلبى وهعيش عليها
حتى لو فى موتى هيكون اسمك على لسانى لان اسمك هو راحتى وهو حياتى

1 comment:

عايش... ولكن !!!! said...

بدات تعدل والله فى تحسن
بس بجد عاوز رايي فى النثر اللى انت كاتبه
.........جااااااااامد...
ربنا يوفقك بواحد يكتشفك بقا