انا بحب جدا الاديب الكبير احسان عبد القدوس وبعلق على مقولته الشهيره
فى حياة كل انسان وهم كبير اسمه الحب الاول
انا بعترض على المقوله دى لان الحب الاول ده احسن حاجه بتقابل الانسان فى حياته
بغض النظر انه دايما ينتهى بجرح بس الحب الاول
بيخليك تعرف ايه هو الحب بيخليك تحس انك فى الدنيا غير الدنيا بيخليك تحس انك فعلا بتحب
انا بقول ان الحب الاول دايما ينتهى بجرح لانى جربت حاجه زى دى وشوفت ناس كتير كده بس باكد انه مش وهم
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
ههههههه اضحكتنى مين انت اصلا علشان تعترض على مقوله للكاتب الكبير جدا احسان عبد القدوس .. وبعدين يا عم المعترض دى مقوله فى الجون زى ما بيقولوا يعنى صح ميه فى الميه وكل قاعده وليها شواز طبعا واكيد مفيش غيرك الشاز اللى فيها ..هههههههههه
يا عم الله يسامحك
انتوا هتتخانقوا ياجماعه ولاايه دى بقا وجهات نظر يعنى الاخ مادى شايف ان الحب الاول مش وهم والاخ علاء شايف ان نجيب محفوظ عنده حق دى بقا وجهات نظر وكل واحد حر يعنى والصراحه بقا ان معدتش فى حب اصلا كله كلام هبل اصلا ههههههه
Post a Comment