Monday, October 8, 2007

الصداقه

اكتشفت ان الصداقه احسن شىء ممكن ان يرزق به الانسان بل ان الصداقه
دليل كامل على ان الشخص محبوب ومرغوب فى معرفته.
عن نفسى بشكر ربنا انه رزقنى باحسن اصحاب اقدر اعتمد عليهم وقت الشده اقدر ابوح ليهم
بكل ما بداخلى ويعطونى النصيحه الصحيحه التى احتاجها
بعتقد ان الصديق احيانا بيكون اقرب ليك من اخوك لانك بتقدر تحكى لصاحبك كل اللى انت عايزه
لكن مع اخوك ممكن تتحرج من حاجه كده ولا كده
بعتقد ان الانسان الوحيد ده هو الانسان اللى ملوش اصحاب ولا حبيب
عشان كده انا بعتبر نفسى مش وحيد

No comments: