اكتشفت ان الصداقه احسن شىء ممكن ان يرزق به الانسان بل ان الصداقه
دليل كامل على ان الشخص محبوب ومرغوب فى معرفته.
عن نفسى بشكر ربنا انه رزقنى باحسن اصحاب اقدر اعتمد عليهم وقت الشده اقدر ابوح ليهم
بكل ما بداخلى ويعطونى النصيحه الصحيحه التى احتاجها
بعتقد ان الصديق احيانا بيكون اقرب ليك من اخوك لانك بتقدر تحكى لصاحبك كل اللى انت عايزه
لكن مع اخوك ممكن تتحرج من حاجه كده ولا كده
بعتقد ان الانسان الوحيد ده هو الانسان اللى ملوش اصحاب ولا حبيب
عشان كده انا بعتبر نفسى مش وحيد
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment