كل ما افكر فى البنات بتمنى انى اتكلم واعرف اكبر عدد منهم بس فى الحقيقه
انى مكنتش بعرفهم بدافع الحب طبعا ده بدافع من جوايا وهو الغريزه وحب الجنس الاخر
كل ولد نفسه يحب وبرضه كل بنت نفسها تحب بس انا شايف ان مفيش فرصه للطرفين
يعنى كل بنت لما ولد يجى يتعرف عليها تفتكره انه بيعاكسها او كده طب ازاى هتحبى مدام بتكرفى كل ولد بيكلمك
والشباب كل اللى فى دماغهم يتعرفوا على بنت استايل وتمام من كل ناحيه طب هتحب ازاى
وكل مره تشوف بنت احسن واحسن
هههههههههههههه
وعجبى
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
طيب ارد عليك واقولك ايه بس انت واحد كل تفكيره انه يكلم اى بنت مززه وخلاص انا منكرش انى بردوا بحب يكون ليا اصحاب مزز طبعا بس مش كل الشباب تفكيرهم شكلك فىى شباب نفسه يحب بس طبعا مش هيحب واحده مبهدله يعنى ... وطبعا النوعيه دى من الشباب بقا قليل ... وعجبى
انا مقولتش انى من النوعيه دى انا بقول انا من الشباب اللى يحب يتكلم مع البنات لكن لو عايز تعرف نوعيتى فانا يا سيدى من النوعيه اللى مش عايزه تحب دلوقتى لان مشوارى لسه عليه شويه بس مش اكتر
Post a Comment