Wednesday, October 3, 2007

الشباب والبنات

كل ما افكر فى البنات بتمنى انى اتكلم واعرف اكبر عدد منهم بس فى الحقيقه
انى مكنتش بعرفهم بدافع الحب طبعا ده بدافع من جوايا وهو الغريزه وحب الجنس الاخر
كل ولد نفسه يحب وبرضه كل بنت نفسها تحب بس انا شايف ان مفيش فرصه للطرفين
يعنى كل بنت لما ولد يجى يتعرف عليها تفتكره انه بيعاكسها او كده طب ازاى هتحبى مدام بتكرفى كل ولد بيكلمك
والشباب كل اللى فى دماغهم يتعرفوا على بنت استايل وتمام من كل ناحيه طب هتحب ازاى
وكل مره تشوف بنت احسن واحسن
هههههههههههههه
وعجبى

2 comments:

عايش... ولكن !!!! said...

طيب ارد عليك واقولك ايه بس انت واحد كل تفكيره انه يكلم اى بنت مززه وخلاص انا منكرش انى بردوا بحب يكون ليا اصحاب مزز طبعا بس مش كل الشباب تفكيرهم شكلك فىى شباب نفسه يحب بس طبعا مش هيحب واحده مبهدله يعنى ... وطبعا النوعيه دى من الشباب بقا قليل ... وعجبى

mady said...

انا مقولتش انى من النوعيه دى انا بقول انا من الشباب اللى يحب يتكلم مع البنات لكن لو عايز تعرف نوعيتى فانا يا سيدى من النوعيه اللى مش عايزه تحب دلوقتى لان مشوارى لسه عليه شويه بس مش اكتر