Wednesday, October 3, 2007

الحب الاول

انا بحب جدا الاديب الكبير احسان عبد القدوس وبعلق على مقولته الشهيره
فى حياة كل انسان وهم كبير اسمه الحب الاول
انا بعترض على المقوله دى لان الحب الاول ده احسن حاجه بتقابل الانسان فى حياته
بغض النظر انه دايما ينتهى بجرح بس الحب الاول
بيخليك تعرف ايه هو الحب بيخليك تحس انك فى الدنيا غير الدنيا بيخليك تحس انك فعلا بتحب
انا بقول ان الحب الاول دايما ينتهى بجرح لانى جربت حاجه زى دى وشوفت ناس كتير كده بس باكد انه مش وهم

3 comments:

عايش... ولكن !!!! said...

ههههههه اضحكتنى مين انت اصلا علشان تعترض على مقوله للكاتب الكبير جدا احسان عبد القدوس .. وبعدين يا عم المعترض دى مقوله فى الجون زى ما بيقولوا يعنى صح ميه فى الميه وكل قاعده وليها شواز طبعا واكيد مفيش غيرك الشاز اللى فيها ..هههههههههه

mady said...

يا عم الله يسامحك

remooo said...

انتوا هتتخانقوا ياجماعه ولاايه دى بقا وجهات نظر يعنى الاخ مادى شايف ان الحب الاول مش وهم والاخ علاء شايف ان نجيب محفوظ عنده حق دى بقا وجهات نظر وكل واحد حر يعنى والصراحه بقا ان معدتش فى حب اصلا كله كلام هبل اصلا ههههههه